Gasse en Cannes - Reisverslag uit Fréjus, Frankrijk van deBrouwertjes - WaarBenJij.nu Gasse en Cannes - Reisverslag uit Fréjus, Frankrijk van deBrouwertjes - WaarBenJij.nu

Gasse en Cannes

Door: Demi

Blijf op de hoogte en volg deBrouwertjes

03 Juli 2012 | Frankrijk, Fréjus

Het was vanmorgen vroeg opstaan. Nadat ik werd wakker gemaakt (was zo afgesproken), ben ik naar de winkel gegaan voor een stokbrood en croissants. Na het ontbijt zijn we naar Gasse gereden, de parfum stad van Frankrijk. Daar kregen we een rondleiding door de fabriek, en zagen we hoe ze flesjes vulde en hoe de zeep werd gemaakt. Natuurlijk eindigde de rondleiding in een winkel. We hebben ons netjes gedragen en niets gekocht.

Op de terugweg zijn we in Cannes gestopt, er moest nog ff wat gegeten worden. Daarna hebben we een rondleiding door Cannes gedaan, met een treintje. We hebben alle dure hotels gezien waar de sterren komen en ook het oude gedeelte. Ook hebben we de auto's van de sterren gezien. Ik heb er voor ons ook maar ff enkele besteld. Deze komen op transport naar huis. We kunnen de auto van opa niet hier laten toch??? Ik zoek nog enkele vrijwilligers om ze op te halen. Wie helpt mij????

Na terugkomst op de camping, hebben we een frisse duik genomen in het zwembad. Het was tenslotte weer erg warm hier.

• 03 Juli 2012 - 20:19

Jaspertje:

Hallo Mandy demi Angélique en ome Jan
    Jullie hebben Coole auto's gezien
    Ferrari lamborghini diabolo en murgilago en wat voor auto was die open auto daar
    Waar hadden jullie ze gezien en mooie hotels
    En lekker veel parfum rook het daar ook lekker???
    Nog veel plezier
    (ps) ik zag onze boot ook al op de foto staan

• 03 Juli 2012 - 20:22

Luuk En Joep, :

Wow, wat een stoere auto's! Die willen wij ook wel hebben om een file mee te maken. Nu moeten wij dit met een tractor, een brandweerauto of een caravan doen! Deze auto's zouden echt super vet cool zijn, joh!

Het ziet er gaaf uit bij jullie! Veel mooie bomen, bloemen en hotel's. Wij zitten hier op de camping in Nederland...maar die bomen die ze bij jullie hebben...hebben wij hier nog niet gezien! Er zijn trouwens wel veel bomen op onze camping...bomen met eekhoorns erin! Lief he.

Het weer bij jullie zit wel goed. Nou wij hebben dit jaar ook niet te klagen! In de zwembroek rondlopen is nog iets te voorbarig...maar de korte broek hebben wij wel aan! We zijn al op het giga konijnenveld geweest en daar hebben we heerlijk gespeeld in de nieuwe speeltoestellen en met water gededdeld. Ook zijn we al in het giga konijnenhol geweest. Dit is de overdekte speeltuin. Zwemmen hebben we binnen gedaan. Buiten kon wel....maar het water was nog erg koud! Brrrrrrr! Bultje het konijn is er trouwens ook weer. Die moest vanavond dansen in de Musical! Ik (Luuk) heb hem gisteren nog een handje gegeven. Stoer he.

Wij zijn allemaal al ziek geweest hier...behalve mama....die moet nog!
    We moesten allemaal overgeven. Vies he!

Nou....wij wensen jullie vanuit De Beerze Bulten een hele fijne vakantie toe en heel veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes! Geniet van het mooie weer! (Doen wij ook....heel even dan.....want morgen wordt het even 27 graden!)

ps. wij hebben alleen vandaag internet. We moeten hiervoor een code kopen bij de receptie. Misschien doen we dit van de week nog eens. Maar wanneer of hoe....dat weten we nog niet!

Heel veel liefs
    en een dikke kus van
    Joep en Luuk -xxx-

• 03 Juli 2012 - 20:25

Marinjo !:

Hoi allemaal
    Mooie auto's
    Is het leuk daar?
    Het ziet er leuk uit daar
    Ik kan niet wachten tot wij ook gaan

Groetjes

• 04 Juli 2012 - 07:47

Oma , Opa V.d.Velden:

Wat een mooie foto"s hebben jullie al gemaakt. Geweldig.Zo gaan wij ook een beetje met jullie mee op vakantie, Hopelijk blijft het weer goed, maar wel uitkijken voor verbranden, Goed smeren.
    Verder alles goed en de groeten aan Demi en Mandy.
    xxx xxx Veel plezier Opa en Oma.........